Ton Wesseling

De 2e autoriteit als spreker op ons congres is Ton Wesseling. Ton gaat 20 ‘award winning’ en sterk converterende A/B testen presenteren die direct omzet verhogend werken voor uw website. U krijgt een unieke kans Ton en Aartjan te zien schitteren tijdens de conversie clinic.

Ton Wesseling (1974) is een ervaren internet ondernemer en interim manager. Op dit moment is hij actief als senior strategy consultant bij expert collectief Online Dialogue. Hij heeft ervaring met online trajecten voor onder andere ABN AMRO, Adidas, Philips, Postcode Loterij, Robeco, SNS Bank, Sanoma, TomTom en Wegener. Daarnaast is Ton de drijvende kracht achter open conversie optimalisatie en webanalyse platformwebanalisten.nl en is hij als bestuurlid van het IAB verantwoordelijk voor online onderzoek. Om op korte en lange termijn rendement te maken met online activiteiten bel je Ton.

De focus binnen zijn werk voor Online Dialogue is de juiste balans vinden tussen klanttevredenheid en bedrijfsrendement. Online Dialogue is hier onderscheidend in door haar organisatiekennis, werkmethoden en kennis van hoe klanten of prospects met bepaalde kennis, houding en gedrag reageren op interactie en communicatie. Deze kennis is en wordt opgebouwd middels continue kwantitatief en kwalitatief onderzoek en komt tot uitvoer in strategie, ontwerp en optimalisatie trajecten.

Ton draagt zijn expertise over door middel van lezingen, workshops, (live) expert reviews en vakinhoudelijke coaching, ook kan hij geboekt worden voor panels of brainstormsessies. Ton spreekt zowel op congressen als bij interne bedrijfsbijeenkomsten. Zijn passie voor en kennis van het internet vak werken inspirerend en zijn ideeen gaan ver naar voren, maar zijn altijd pragmatisch te starten.

Aartjan van Erkel – Verleiden op het Internet

Aartjan is eigenaar van een populaire weblog Schrijvenvoorinternet.nl en winnaar van de Dutch Small Business Blog Award 2010. Hij is schrijver van het populaire boek : ‘Verleiden op het Internet’.

Als redacteur van onder andere Frankwatching en Webanalisten.nl schrijft hij inspirerende artikelen.

1 van zijn specialisaties is schrijven voor het Internet.

Enkele klanten van hem zijn succesvolle bedrijven in uiteenlopende sectoren, zoals Booking.com, Ditzo, Microsoft, Recreatief.nl BV, SpecialBite, ABN AMRO en de Nationale Postcode Loterij.

Enkele tevreden klanten

“Je inhouse workshop was super met een aantal van je tips in 3 maanden tijd 40% conversie verhoging!”
Rob Kraaijenvanger – www.recreatief.nl

“Aantal tips uit Verleiden op internet van Aartjan van Erkel doorgevoerd op agisweb.nl. Dat leverde een conversiestijging van meer dan 138% op.”

Freek Hertsenberg – Agis Zorgverzekeringen